3/22/12

Tom and me went out! 12 years together!

Tom and me went out, just the 2 of us. This was the first time since we had 3 kids. Eliana watched them. We first went snorkeling. Tom took me to a very beautiful place. We held hands while snorkeling, that was so peaceful. We also went sitting on the beach for a bit. After that I put on a nice dress and high heels (I should have practiced walking with them, but anyway Tom thought it was cool ;-)) and we went out for dinner and had a drink at a bar. They had a band playing. It was really fun, just like 12 years ago. We enjoyed it so much. We agreed both we should do this more often. It is beyond comprehension how much I love this man.

Tom en ik hadden een date. Het was de eerste keer sinds we 3 kindjes hebben. Eliana lette op de kindjes. We gingen eerst snorkelen. Tom nam me mee naar een bijzonder mooie plek. We hielden elkaars hand vast tijdens het snorkelen en genoten van de rust. Nadien zaten we wat op het strand. Dan was het tijd om iets te gaan uit eten, dus trok ik een mooie jurk aan en hoge hielen (ik had eerst wat moeten oefenen, maar Tom vond het wel cool ;-)). We gingen nadien nog iets drinken in een cafĂ© waar ere en groepje aan het spelen was.  Het was echt tof, net zoals 12 jaar geleden. We vonden het geweldig! Dit moeten we meer doen, zei Tom. Inderdaad! Ongeloofelijk hoeveel ik van deze man hou.


 





No comments:

Post a Comment