1/9/12

Behind


I’m so behind. During the school holidays the kids had two weeks off and we had a great time. Tom stayed home one week and we spend all our time together doing things, It was fun! I almost didn’t turn on my computer… so but now school is started I hope I can catch up in the evening!
I also need to say I didn’t check my schils email for at least more than a month. It doesn’t seem to want to run om my computer for some reason… I urgently need a new computer!!!!!!!!!

Ik ben achter met de website. Gedurdende de school vakantie hadden de kindjes 2 weken vrij, Tom een week. We deden alles samen en het zo fijn. De computer werd nauwelijks aangeraakt … maar nu de school terug begonnen is hoop ik ‘s avonds wat te knn in halen.
Ik moet ook even vermelden dat ik mijn schils email al meer dan een maand niet meer heb knn raadplegen. Om een of andere redden wil het niet meer draaien op mijn computer. Ik heb dringend een andere nodig!

No comments:

Post a Comment